hello sunshines!

Hejjsan allihopa!
Nu har jag ätit thaimat och det känns ingen vidare bra för jag måste ta tag i gymmet snart!!
jOO, på måndag så ska jag betställa en visning tills på torsdan och då ska jag få en visning hur man gör med alla saker , så jag ska  köpa ett kort också !! :D Igår var det en riktigt härlig träning med fotbollen. Och idag så hade vi skola som vanligt och nu väntar jag på att Hilma ska komma så vi kna hyra en film :D
Det blir väl lite bilder senare antar jag men jag lovar inget. Vad gör ni själva ikväll?? Ha en bra fredagskväll!!
Glöm inte let's dance, själv så kolla jag inte på det så mycket!!


Kramisar

Kommentarer
Postat av: tilda

haha, vad va dee för bild?! :*

2011-01-14 @ 20:09:52
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0