godmorgon snyggaste

Godmorgon!
Idag hoppas jag att det blir lite bättre uppdatering och det ska bli bättre :)
Jo som sagt så var jag med om en liten otäck sak igår :/, Jag sanna, Tilda och Hilma skulle gå hem till mig och lämna kameran och sen gå till ngn affär och köpa glass. Då stod det en kille som var lite knarkpåverkad och full eller så och tittade in genom mitt fönster. Och då frågade jag om det var något han ville och då sa han att han ville låna en hamburgare eller jag menar en hammare. Och då var jag inte sås nabb på att tänka att det kan ju vara rätt farligt om han ska ha det och bryta sig in i något annat hus men han sa att han skulle bryta upp sitt lås till cykeln, och då när jag var påväg ner i källaren till hammaren så ringde tjejerna som stod utanför och dom skulle säga att jag inte skulle hämta ngt för dom förstod att det var något konstigt.
Sen när jag kom upp så stod mina kompisar en bit ifrån med några grannar och själv stod jag en meter ifrån honom på trappen och min puls gick så jädra fort. Och då låste jag och gick in i huset, då gick han och satte sig brevid våran bil och sen så gick han men det var riktigt obehagligt. Fast nu berättade jag inte allt som hände men så ni fattar lite :)

pusss

Kommentarer
Postat av: wilma andersson

jäklar va läskigt!! :S

2011-01-03 @ 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0