Släktträff!

Hejsan! Nu är jag på släktträff och julbord och det är riktigt kul att träffa alla kusinerna och snacka lite! Lite ovant att börja blogga men ska försöka komma in i det så snabbt som det bara går! Ikväll tänkte jag lägga ut lite bilder och blogga från datorn! Igår kväll sov vi hos min faster och det var faktiskt riktigt mysigt. Dem har en liten stuga precis vid sjön och hennes man är jägare så vi åt rådjur som Han hade skutit den morgonen! Helt sjukt skrämmande men samtidigt var det gott, Hahah! Dem hade fryst in tungan i frysen också, Hahah ush vad äckligt det va att se en fryst tunga:0 aja nu sitter jag med mitt gulliga kusinbarn Julius på soffan! Imon är det skolla , tagga!-,- Pussss

Kommentarer
Postat av: de du!

brukar du pulla?



2011-12-04 @ 22:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0