Glad påsk!

Hej! Idag är det påskafton och ni får gärna berätta vad ni ska göra idag! Själv är jag på landet och vi ska snart äta lite påsk lunch med sill, köttbullar, potatis m.m. Jag och mamma stack iväg till skärhamn en stund och kollade på lite kläder och köpte glass, såg ett par gulliga marinblå shorts med dock så köpte jag inte dom. Snart ska jag och mamma också beställa lite saker från hm som ska bli mitt snart! jippie! Tack för att ni röstade på bilderna, jag ska redigera bilderna hemma och visa hur jag tänker så får ni se om ni fortfarande tycker det ni har röstat på.
Har ni fått ett stort påskägg att berätta om också kanske?? Själv så letade jag efter mitt ägg imorse och det låg på övervåningen i ett bortglömt rum, hahah! Det var en liten present i också.
Ni får ha en härlig påsk för själv ska jag inte vara inne nu utan ute i det vackra vädret!
pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0