Sööndag!

Godmorgon!
Nu hara jag precis vaknat och sitter framför brasan men min dator i knät.. Mamma kommer snart upp med lite frukost och nu tänkte jag berätta planeringen för idag 8) Jag ska plocka ut mina kläder och slängaallt som jag inte använder, så jag kän köpa massa nya kläder ;) Sen tror jag att jag ska åka med Sanna till borås och kolla på alagets sista match om det kommer med i superettan :D Begrava lakris ska vi göra idag..
Bilder kommer sen! Nu ska jag logga in på bloglovin och facebook mm ;);););)


Ses sen :D

Kommentarer
Postat av: sanna:)

asså det bror på om det är deras sista match kolla här dom kan komma till superettan eller så kan dom få en match till och ifall dom vinner den kommer dom till superettan eller så kan dom komma trea!:) och btw du kunde inte åka med mig:) vi kanske ses där:*

2010-10-24 @ 11:32:14
URL: http://eendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0