halloween

Hejsan bloggen!
Idag har jag och mina sötnosar spenderat dan men att prata om halloween! Vi ska nämligen ut och spöka imon jag, sanna, klara F, hilma ,nora, johanna f, klara w, wilma, rebecka och maria:D Jag ska sova hos hilma för mina föräldrar ska bort, ska vara en vampyr tror jag ;)<3 Sen så har vi varit på skolan och ni ska inte veta hur kul vi har haft det, först gjorde pantgmme sen vinkgömme!! + att vi är ensamma!! Sen kom det några killar som hade glömt en dator och då skulle vi öppna men det var nästan så att vi trodde att vi var inlåsta men det var vi som tur inte:/ Sen kanske jag träffar dem igen, men alla ska äta först;)
Nu kom mamma hem med massor av mat, frukter, bröd, godis tills imon mm!!
Vi har inte haft så mycket hemma på sistonne, haha :D
Nu ska jag kolla vilka kläder det blir tills imon 'halloween'!! :p
Det kommer såklartbilder imon från ni vet!!



pusssaaarr<3 


Kommentarer
Postat av: nora :)

ja då:( :P

2010-10-29 @ 22:35:35
Postat av: eiralinnea

haloween är ju nästa vecka? :) puss

2010-10-30 @ 08:21:45
URL: http://eiralinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0