som jag lovat

Hejsan!
Nu har jag kommit hem och varit orolig om jag har tappat blort mina innomhusskor men jag ringde movestudio och där låg dom, helt ensamma utan att vara med mig:( :D Iallafall så ska jag ta en härlig dush nu och visa er lite mer bilder...:D

rock´n roll baby!! :D

;)


Haha


haha

Där flög Johanna in i bilden:D


Så här såg det ut när alla sju sov :D


najjjsss!!(L)


Denna och...

denna såg jag och Nora i lördags:) systrar i jeans 1, den läser jag nu och 13 snart 30:D Dom är skkiiit braa ni måsste se dom!! :D Förlåt för att jag tog med blixt:/

Vi gjorde en jättegod smoothie:p

Det var det nu ska jag dusha och göra ngt helt annat!:P


Kramisar(L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha/sanna!

2010-11-15 @ 19:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0