sleep over time

Hej där<3
Idag har jag, Wilma ,Nora, Klara F och Johanna w varit på åbysbadpalats!! Vi hade jätteskoj:D
Ikväll sover jag hos Nora har inget annat att göra:) Nu pratade jag precis men Nora i telle och vi ska mötas vid kålltorsps video och hyra en film:D Det kommer såklart bilder från gårdagen och så men man har inte den tiden när man är så många och ha datorn i en 20 min för att lägga in bilder och göra ett inlägg och det är jag ledsen för men jag tar med mig kameran till nora så kanske jag kan lägga över bilder på hennes dator och visa er ikväll!!:D
Nu har jag ätit pizza från pizza italia, mummmmsss!!:p Sess senare!


Puussss på er!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0