skype

bonsoir missieur-dames!
Nu sitter jag i köket med min nya dator:) Sen är det så om du har skype, skicka ditt namn så vi kan sitta och snackam ed varann;) Nu har jag varit på tusen gånger starkare iallafall och den ägde!! Gillar värkligen hur saga utrycker säg i filmen!:D Min kamera har inget batteri men jag ska ladda den senare, kanske ska vara ed hilma sen ocks!!:) Och en sak till asså dagarna går skitfort! Det är skönt med fredagar för då har man en hel helg att se fram imot men sen på söndag kväll blir man deprimerad:(

Aja, vi hörs senare!<3

Kommentarer
Postat av: klara

bra att den va bra!!!! vill se den :D:D:D:D:D:D



<3

2010-11-18 @ 20:14:19
URL: http://klaracecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0