Många många bilder!

Hejloo!!
Nu sitter jag i Tildas soffa och jag ska redigera massor av roliga bilder som vi har tagit men jag lägger ut det här inläggt innan jag redigerar bilderna:) Idag har jag och Tilda städat våra rum och det blev superfint, asså dvi var riktigt seriösa det blev cleaaann!!! Sen så har Klara hjälpt till också! Sen tog vi kort som ni ska få se, hihi!<3
Förut gjorde jag Tilda och Klara pancakes också, dom blev as goa! Har bilder på det meed! Aja, sen så har jag tagit massor av bokeh bilder idag på gatljusen, ljus, Tildas tröja, och ngt till tror men kommer inte ihåg:/
Nu lyssnar jag på spotyfy, en soul låt som heter sir duke, skön låt! :D

 

Kramisar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0