ulva idag!

Hejsan svejsan!

Idag så ska jag åka till ulvacupen och det kommer bli sjukt kul känner jag!!

Packlista:
Sovsäck, luftmadrass och kudde
♥ Vita shorts, vita strumpor ( 2 par av varje ifall det regnar på lördagen) och vattenflaska
♥ Fotbollsskor och benskydd
♥ Träningsoverall, ni som har qviding-overall ta gärna med den
♥ Badkläder
♥ Övriga kläder efter väder
♥ ombyte med underkläder mm
♥Pyamas handduk mm
♥Eget godis och chips i lagom mängd
♥Egen matsäck till fredagens kvällsmat
♥ 200 kr för transportkostnader. Dessa ger man till chauffören i den bil man åker med
♥Fickpengar ( max 200 kr) Vill man köpa cuptröja kostar den ca 120 kr
♥ Ett hilma gott humör


Jag kan inte blogga mer idag eller på lördag men kanske när jag kommer hem på söndagen;);)
Ha det jättebra!!!:):)

pussssssssss och massor av kramar TOVA(L)



 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0