Jobbigt men kul;)

♥Hejsan hejsan! Imorse var jag djupt inne i på att sova men jag måste upp någon gång men är det bara jag som är sjukt morgontrött??  Idag hade vi fotbollsskola och det var lika kul som igår tycker jag men imprgon så kommer det bli vattenkrig med alla!!! Jag kom hem för ett tag sedan och tog lite fil och en macka. Sen så gick jag upp och laddade över lite bilder som jag kan lägga in på min blogg och så är det fotbollsträning ikväll så det är mycket fotboll!! Aja, jag har inte så mycket mer att säga men jag vill att ni ska kommentera något som jag inte gör bra med min blogg eller så. Men nu kommer lite bilder från ullevi och sakerna från småland;);)


Sammlas alltid lite innan matchen;)

Jag :):)



bhakti påväg att passa någon:)



Det var lite bilder från ullevi:)

Jag lovar att lägga in bilderna från småland efter träningen;)
♥ Bilder från ullevi, klart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0