Jag ska blogga mer!

Hejsan!!
Jag ska så klart blogga mer när jag har tid men jag har inte haft så mycket tid just nu!
Idag har jag Johanna w och Hilma hoppat på stuttsmatta och haft vattenkrig! Det var jätteroligt.
Det var lite kallt vatten men det var as varmt i luften! Sen så gick Hilma hem och åt och då passade jag och Johanna på att ta en långdush. Och sen när Hilma kom då skulle Johanna hem, men nu är jag med Hilma och vi har lyssnat på lite musik och gjort lite andra saker;) Sen så var det värkligen as kul i grenna, vi badade och framförallt pålkagrisar ska ta lite kort på vad jag köpte:)

Vi ses snart!




pusssssss!!!

I just keep on walking;)

hade ingen bra bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0