Jag har lite ont huvudet:(

Hejsan!!
Igår på studenten hade jag det jätte kul! Jag träffade en tjej som heter Pernilla och var 10 år. Vi  babade i deras pol so var 27 grader, nice va?? Sen innan studenten så skulle min pappa jobba lite i småland så jag och min mamma gick på stan samtidigt. Jag är jätteglad för att jag köpte en.. vad det nu en heter men det är som en mysdräkt som sitter ihop!! och den är jätte skön innuti! Jag ska lägga ut bilder på den, och den är turkos;););)
Och sen så fick man ett jätte fint halsband ett par örhängen och tre armband bara för om man köpte över ... kr så fick man det, och det fick jag;););) Och inatt så kom jag hem kl halv två bara för att vi skulle köra från småland till göteborg och jag hade skit ont i huvudet då och det har jag nu med!! Men snart så ska jag vara med Tilda Eira och Sanna:):):)

pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0