I got to tell you!

Skit vilken otur jsg har!
Jag är jätte ledsen över att min dator har dampat med internet så det har inte funkat, men jag ska blogga massor nu jag lovar! Jag är jätte trött och måste sova men jag har väl inet annat val att lägga ut bilder från midsommar:)
Igår var jag och badade med wilma och vi hade jätte kul sen så sovde jag över hos wilma och vi kollade på film, vet ej vad den heter:) Och idag har jag också varit på härlandatjärn och badat med wilma och hanna. Sen så var tilda eira och sanna där så vi va lite med dom också:) Förut hade jag träning och då var det jätte varmt men nu har det spöregnat, bara sådär!=)


Jag lägger ut bilderna imorgonbitti because i´m so tired!! Jag lovar imon!!



pusssssssssssssssssssss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0