Hej bloggen!!

Idag har jag haft en match och vi vann med 9-1. Jag stod i mål hela matchen och släppte in ett mål som jag inte nådde jagv hoppade men bollen kom över mig:( Aja, vi vann iallafall;) Sen så åkte vi direkt till en student så jag inte dusha men jag bytte om lite i bilen. På studenten åt vi god mat och Sanna och jag kollade lite i förra årets skolkattalog. Nu är jag hemma och jag har precis dushat så nu känner jag mig fräch, eller hur det stavas XD
Imorgon är det fredag och jag och Wilma tänkte ta en liten runda på stan. Jaaa, detta fick bli ett snabbt inlägg innnan trötta jag ska lägga mig men ni får ha det så bra för det kommer jag ha.. ;)


pusss




Jag lovar att lägga in bilder snart!! Tilda och jag hade tagit lite coola bilder på oss men pappa laddade över dom på hans data, men jag ska försöka så gott jag kan!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0