Godmorgon!

Hello,
nu har jag precis ätit lite frukost och åkt lite gummibåt. Det är inte min gummibåt utan en tjej som är åtta år och kommer från london och vi bor grannar, men hon är för ung för att köra den så det blir jag som får köra...
Det är väldigt varmt idag så jag ska nog ta ett dopp och svalka mig lite;) Våra kompisars barn erik har blivit sjuk så dom kommer nog inte sova här en natt till:( Själv så är jag nästan aldrig sjuk, jag äter som alla andra men jag får aldrig feber!! Eller jo en gång kom jag ihåg när jag hade magsjukan och jag kräktes hela tiden, det var inte kul!! Men detta kanske var lite tidigt med ett inlägg för jag har inte gjort så mycket änn men jag tror att vi ska ta båten ner till skärhamn och köpa glass!! Det är inte så kul att sitta inne i detta vädret men jag vill bara lägga in ett inlägg för erans skull:)nJag bloggar kanske mer senare men ni får ha det bra för det kommer jag haXD

Skicka en kommentar hur ni hade det på midsommar, jag hade det jättebra iallafall:):)

pussssssssssssaaaarrr!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0