äntligen sommarlov!



Herregud vilken tråkigt väder vi har fått idag, och det är ju inte så kul när det är skolavslutning!!
Men jag har haft en jättebra och rolig dag ändå! Första föreställningen så gick det jätte bra och då sjöng jag inte inte första versen på halo men jag sjöng den på andra föreställningen och det var jätte pirrit, min kropp darrade jätte mycket och jag sjöng ganska lågt:( Sen så var det jätte många som sjöng jätte bra speciellt dem i 7-8 och 9 !!!! Sen hade vi lite klassfest och jag och Kelly spelade lite gitarr när alla sjöng och det är ett videoklipp på det där ovanför, första videoinlägget på mig fattar hur man gör nu;) Och så läte vissa och jag och några anadra sjöng en låt och Matilda hade en dikt och så vidare... Det var jätte kul!! Sen åt vi massor av tårta och drack cider. Sen så var jag med Johanna w när vi kom hem och vi gjorde lite allt möjligt men nu har hon gått till en student, sen så var jag med Johanna f och vi gjorde lite allt möjligt... hehe  Och nu ikväll ska jag vara med Lisa och Klara och jag hoppas att det blir kul!! Här kommer bilder från idag;);););););) Alla bilder är där uppe och där nere denna gången , gjorde fel;)

 

pussssssssss



//foto// Jag 

//foto// Jag


;)


;)

Nellys söta lillebror:)


Glad ; ledsen?? suddig bild:)

Ebba och Nora:)

Wilma och ellen :)
'
blomma i håret:)


Haha roliga bilder :))

Ha en bra kväll!!



 

             


Kommentarer
Postat av: Matilda♥

omg sikken bild på mej! :D

2010-06-14 @ 17:53:20
URL: http://maatildisens.blogg.se/
Postat av: johanna

faaaan vad man saknar detta!!!! :'(((((((

2011-01-22 @ 18:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0