need some tips:p

Hejsan!
Vet ni vad som gör mig på blogghumör? Som jag har sagt tidigare jag behöver bloggtips!!:)
T ex, mer outfits, mer bilder på det eller det, mer fashion, vad som helst gör mig glad:)
Aja, idag har jag iallafall varit hemma hos Hilma och vi skulle igentligen göra en låt och öva med bandet men men ser man på som vanligt blir vi ju flummiga och skrattar ihjäl oss!!:D Jag Hilma och Hugo hilmas bror satt och åt lite mackor och kakor, och vi skrattade hela tiden!! Och nu sitter jag hemma och ska kolla på avsnitt 11 i fångad, det är så spännande:p

detta inlägget skulle läggas in igår :)

Kommentarer
Postat av: tilda

Jag vill se mer bilder!! :)(L)

2010-12-02 @ 19:23:04
URL: http://thiisiisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0