Landet

Heeej! Nu sitter jag på landet och jag har precis ätit lite soppa med mammi pappi och mormor! Det är ganska varmt idag men inte så varmt att det blir bad och sånt..;(  Jag träffade (sa hej till) en tjej förut som jag tror är med i världens bästa hotell, om jag har fel nu så säg till men finns det inte någon som heter annika?? ajaaaa,,, Nu är jag somsagt på landet och jag ska vara här till på söndag tror jag. Det kommer inte bli några bilder för jag glömde laddaren och det var inget batteri på kameran när jag skulle fota. Jag vet inte om jag har nämt ebba tidigare men hon bor ju i england och nu ska hon och hennes familj flytta till Karibien så man bli lite svartsjuk.. pusspusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0