bloggpaus

Jag är ledsen men jag har haft bloggpaus i ungefär två dagar. Men nu är jag ¨hos Sana och vi sitter och softar i hennes härliga soffa. Idag i skolan så kollade vi hur lång tid det tog att springa 2 km på idrotten då. Man kan säga att jag springer 4-5 min på en km men det blev runt tio min på två km, är jävligt onöjd med min kondis nu men jag ska springa en gång i vckan och jag ska f*n med göra det själv och få runt 8-9!!!!!
Jag har inte tagit så mycket foton men jag ska lägga ut bilder från mammas kalas eller vad man säger:) gjorde en skitgod tårta till mamma;)

Måste berätta att jag har skaffat bloglovin::::)))))

Kramisar♥


Kommentarer
Postat av: klara

har också skaffat det:) följ mig där:)

2010-09-29 @ 18:52:49
URL: http://klaracecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0