kålltorpslunken

HEJSAN!
Idag har vi haft kålltorpslunken och vi sprang 5 km. Jag är jättenöjd med den insattsen jag gjoorde för ja kom 2:a av dom tjejerna i klassen! PUST!! Asså jag höll på att typ kräkas när jag var framme, men nu 'r det iallafall klart!
Efter det åkte jag och Hilma hem till henne och tog lite fil och flicgor och satt och pratade vid matbordet. När jag är med Hilma själv så skrattar jag så j*vla mycket,m det beror väl på att jag har riktigt kul med Hilma!! :)
Sen så åkte vi till stan och köpte lösnaglar och nu sitter jag och försöker aceptera att har på mig lösnaglar inget mer för jag sitter och pillar med dom hela tiden!! Aja, sen så köpte jag en present till pappa som fyller år imon och jag köpte tre par roliga sockar:) Imon blir det bilder för jag hade inte direkt tid att blogga så mycket idag.
Sen när vi var hemma satte vi på lösnaglarna hos Hilma och efter det gick jag hm och sållde lotter till fotbollslaget:) Ni får ha det så bra sålänge så hörs vi imon efter skolan! ;)


Pusspuss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0