nu är det dags

Heejj!
Nu är det dags med lite bilder som jag har lovat er:) Det kanske blir i två omgångar....???
Iallafall, nu gick Klara hem och vi kollade på kenza och tyra show som jag missade förra veckan, så jädra kuul!!!:D Idag i skolan hade vi en tävling med alla bilar som vi har gjort och designat på NON!
Jag vann racerloppet eller vad man ska säga och så vann jag designtävlingen! Sanna kom tvåa i designtävlingen:D Nu kommer bilder...


Mmmm,sååå goot!! :D

Dom här gjorde jag och Johanna i fredags!:p


Klara:D Nog med bilder på choklad!

haha skulle klippa i mina strumpibyxor:D


yeee, nukommer bilder från filmkvällen!!:D

mer bilder kommer sen nu ska jag på dans och gitarr!!:D

 

seeeeyyaaa!!!!(L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0