Jag har varit så sjukt trött idag!

TjEnArE bLoGgEn! Idag har det varit somvanligt i skolan, skriva in läxor, idrott, lite matte, vi pratade lite
och lite andra saker. Sen hade jag utvecklingssamtal och det gick super!! fick se på alla nationella prov.
Och sen kom vi hem ungefär kl 14.35 eller ngt, och då gick jag till gitarren
och spelade lite införr liseberg;) Sen när jag kom hem så åkte jag och mamma till frölunda.
 torg.
Jag köpte en klänning till skolavslutningen, och några coola skosnören i olika färger.
Jag ska klippa av en bit av klänningen för den är för lång men jag ska lägga ut kort på den;)
Imorgon så ska vi träffa våra nya klasser och det är jätte spänande!! Men jag ska lägga ut en bild
på klasslistan så ni ser vilka jag kom med och så. 





pussssssssssssssssssssss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0