hatar att må illa!!!

Hej hej idag har jag varit på skolan och ätit pannkakor mmmmm!!
Jag Nelly och Fanny fick sluta kl 13.00 bara för att vi skulle träna in för dansuppvisningen på lördag.
Och sen efter vi hade tränat med dansen så skulle jag spela match och vi vann med 7-1=woho, la ett mål;)
Och jag längtar otroligt mkt efter energikicken i morgon och vi ska vinna 10 000 !!!
Sen så är det så att jag har inte lagt in bilder ngn annan gång från min mobil och det har krånglat till sig lite så jag lovar iallafalla att lägga ut bilderna på lisas hund och så vidare...
Nu ska jag ner och äta lite middag men vi hörs så klart;)  HAR MÅTT LITE ILLA I DAG EFTER DANSEN :(

pusssss!


jag lägger in bilder i nästa inlägg<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0