Imorgon är det ulvacupen!! LÄNGTAR

Hejsan svejsan!
Igår hann ja inte blogga så mycket för jag var med bhakti och sanna:)
Vattenkriget var jätte kul och vi fick massa glassar, jag fick 4 strutar!!!;);)
Imorgon är det ulvacupen och jag är riktigt taggad!! Idag ska jag vara med bhakti nora och sanna och vi kanske ska ta en tur till stan eller göra ngt annat;) Det har varit bra väder denna veckan så det är nog dags för ett bad snart!! Sen så behöver jag ngt roligt på bloggen tex vad?? kommentera! Jag vet inte om ni tycker det är kul att läsa det på min blogg så vad ska jag skriva?? Jag bloggar mer sen, pusss och kram tova;);)

puss

Kommentarer
Postat av: klara

hur visste du att nora skulle komma senare, och jag va med me!

2010-06-17 @ 20:01:09
URL: http://klaraishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0