Hejsan alla läsare;)

Jag är faktiskt jätte glad över att jag har fått ett nytt besöksrecord,  men jag tror att det är för att jag skickade en idolbild till ada. Om ni kollar på hennes blogg så finns det massor av idolbilder, kolla lite längre ner den första bilden där det står adada.blogg.se världens bästa blogg den har jag gjort;) Jag vet att alla andra bloggare tycker säkert att jag har lite som besökare men jag är nöjd! 20 st:):):) och gårdagen innan hade jag 14:):):)
Och nu är jag hos Sanna och vi har precis ätit en jätte god middag och sen så pratade jag och Sannas föreldrar lite om personer som är jätte långa och lite andra saker;))
Jag skriver från Sannas data nu men jag ville bara lägga in ett snabbt inlägg;) Ha det bra för det kommer jag att´ha:):):)'




pusss!!



Tog en bild av sannas bilder:)
foto// Sanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0