bilder kommer sen, lovar=)

Hojsan svojsan!
Jag är ledsen  över att jag inte har bloggat så mycket men jag ska lägga in alla midsommarbilder när jag kommer hem för jag orkar inte lägga över alla bilderna på pappas data:) Erik blev mycket bättre igår så dem sovde över en natt till men dom åkte för  en 40 min sedan kanske. Jag måste bara lägga in bilder på tre söta kattungar som våra kompisar har här på landet, jag kallar dom lemmon, reddie och cutie, eller ska dom heta reddie, steddie och go=) haha!! Ne, men två st är exakt lika dana och en är orange typ:) Igårkväll kl 11 någonting så badade jag och vivan, vivan är eriks mamma det var kul men jag hittade inte min bikini så jag fick ha baddräkt, hehe.
Idag ska jag och mamma kanske åka in till stan och köpa present till Tilda och Eira för dom fyller år snart:)
Dom ska få *********=)

piusssssi!!!(L) bloggar mer sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0