frallor:)

Hejsan,
igår var jag med clarissa och mimmi, vi spelade handboll och badade och gjorde massor av saker.
Igår var det otroligt varmt i luften här i bohuslän men det regnade lite också så det drog till sig massor av brännmaneter så vi fick bada i stavsund och där var det faktiskt inte brännmaneter alls så det var bra!!
Och sen så simmade vi över från ena sidan av stavström till andra sidan av stavsund, vi fick typ panik hela tiden i vattnet hehe!!:) Sen så la jag m in handduk på vattnet och hoppade på den från trampolinen och det måste ni prova!!
Sen så måste jag berätta att jag ska börja sommarjobba och baka frallor och sådant och gå ut och sälja, jag tjänar ihop faktiskt ganska mycket pengar på det men jag måste köpa ingridienser och så och det är inte så mycket ingridienser till frallor så det bör väll kosta ungefär 40 det är ju bra!!
Ni får ha det så bra så ss vi snart och jag är ledsen för dålig uppdatering men jag lovar att jag hinner liksom inte jag är bara med kompisar hela tiden och gör massor av annat kul:)


pussssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0