julafton imon :D

Spännande, spännande, spännande!!!
Imon är det den stora dagen alla väntar på och om jag ska vara exakt så är det  minuter kvar tills klockan har slagit tolv :P:p:p:p:p:p Tussan ska få min första julaftonkyss ;D Det kommer bilder imon ;)
För en stund sedan var jag på spelmanspalatsen och där sjunger vi massor av julsånger varje år, en tradition asså :) Gav wilma en liten julklapp som jag hade gjort också, en ram som jag gjorde i femman men jag har inte gett den till henne senn dess så nu gjorde jag klart den , satte några kort på os i den :p
Vi hörs imon :D


Ta hand om er

Kommentarer
Postat av: tilda

Glöm inte att ge din pappas present kl 11.09;))) hahaha:)(L)

2010-12-24 @ 10:59:23
URL: http://tildaholm.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nu är röstningen på min mini-veckansblogg igång!

nu är det upp till dig att säga till så många som möjligt att rösta just på dig, så det blir DU som får ta del av mina 1200 läsare!

jag har lagt upp ett inlägg på bloggen där det står vilka som är med, och hur många röster var och en har.



lycka till!

2010-12-24 @ 13:28:06
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/
Postat av: wima andersson

den va verkligen jätte fin!! :D i loveu <3<3

2010-12-24 @ 23:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0