sol, vind och vatten!!

Hej, vet ni hur irriterad jag är på mitt öra eller, jag har badat för mycket och dykt så det har svullnat upp inne i mitt öra så jag får ta medicin tre  gånger om dagen i 7-10 dagar och jag får bara göra kärringdopp inte hoppa inte dyka eller göra vollt, alltså så får jag inte doppa huvudet!!  ledsen för dålig uppdatering men datorns internett har inte funkat men jag lovar att lägga in så mycket bilder så det kommer gå hål i era huvuden snart men men som sagt så vill jag ha alla sommarbilder på min dator som är i götet:):) Nora har ju varit här i fyra nätter och vi har gjort allt möjligt och haft det super!idag åkte hon hem men nu är jag med clarissa och emma och ebba och vi ska åka up med våra små båtar och åka lite överallt!!:)
vi ses snart, pussssss!!!!!!(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0