hippies

Hejsan!
Idag har jag varit med Tilda, Eira och Hilma som ni redan vet men vi har tagit hippiebilder  eller vi vet inte direkt om det är hippie men det var kul! Nu kommer lite bilder;)




Foto: Eira modell: jag sminkat: jag nikon D3000

Foto: Eira modell: jag sminkat: jag nikon D3000

foto:jag  modell:Hilma  sminkat: Hilma nikon D3000

inte direkt en hippiebild men jag kommer lägga in lite bilder från hela dan;)
foto: jag  nikon D3000

när vi åt frukost:) foto: jag modeller: Tilda och Eira nikon D3000

Tog kort på när tilda tog kort;) foto: tror att det var eiraXD

haha bjuder på mig själv när jag är nyvaken
foto: tilda modell: jag en riktigt snygg modellXD

foto:jag nikon D3000

kyssss;) haha foto: eira I think

Tilda snyggingen foto: jag


sötis! foto:jag


Foto: jag Modell: Hilma

foto: självutlösare modeller: Eira, jag och Tilda:)

foto: självutlösare modeller: dom bästa tjejerna i världen!!XD

foto: jag modell: hilma

foto: eira eller tilda:) modell: jag


foto: jag nikon D3000


modell: eira foto: jag


nikon D3000 foto: jag

modell:Tilda foto: jag nikon D3000

med denna bilden säger jag adjö:)

seeya!
från och med imorgon sover jag hos tilda tills på måndag:)












 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0