Eira gästbloggar

Hejsan!
Idag har jag varit med mina sköna kompisar tilda & tova. Har legat inne och varit sjuk några dagar så det är skönt att vara ute på banan igen. Vi började dagen med att sova länge och på förmiddagen gjorde vi typ..ingenting. Men vid lunch gick vi och köpte pizza, Hawaii ofcourse, och efter det tog vi en powernap. När vi var pigga och glada igen så bar det ut för att fota lite. Vi ska fortsätta med det lite senare ikväll och ska försöka leta upp lite bra ställen. Så bilder kommer lagras upp!
Nu ska jag redigera lite bilder till min egna superblogg, hoppas ni tittar in!
Puss & kram på tovas alla läsare!


Photographed by: Tilda  Edited by: Me (Eira) -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0