bbbiiilldderrr, fan, bilder, där satt den!

Tjeeenaa!!
Idag har det varit en lååång dag asså, jag har varit med Hilma och Becka och vi började dagen med att göra lite lunch (köttbullar och pasta, klassikern) Efter det bakade vi muffins, dagen har också varit några timmar i hilmas rum och snackat mm..... Men nu sitter jag i vårt kök och det är gött att bara ta det lite lungt. Åt precis en mogen banan (intressant) , asså bananer måste vara riktigt gula, annars är dom inte goda!! Hur vill ni ha era bananer?? gula/ gröna...
Ajaaaa,,,,,, nu ska jag lägga in lite bilder från stockholm och var inte så nyfikna för bilderna suger!!! :)




grönan



kungaslottet.

detta är typ soldater från ett museum. Dem hade hittat dom nergrävda i china och dom har legat där sen 200 år innan kristus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har inga mer intresanta bilder, ledsen!!
 Kram























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0