stan

Hejsan!
Igår var Mina och Sannas föräldrar borta så vi hyrde film köpte pizza, godis, dricka mm:)
Men tyvärr så har jag inga bilder, idag har jag varit på stan med mamma och pappa hela dan typ och sen ska jag och tilda sova över :D Vi gick på en marknad i haga och där köpte jag en present till min bror som fyller år om några dar, kötpte och köpte.. nee, min mamma var en musiklärare till henne som jobbade där och då fick jag det gratis!! Det var torkad frukt och massor av olika nötter:)
Sen så gick vi till brodway, en super skön affär! Han som jobbar där är  så jävla schysst!! Han ba: oj fryser du inte?? Och så fick jag välja vilken halsduk jag ville helt gratis:D Där köpte vi en tröjja som kostade 599:- men vi fick 100 kr rabatt, och han berättar typ allt om sitt liv, ne men om hans familj och sånt:) Gå dit!!:p
Nu kommer lite bilder vad jag köpte:p





Nu kommer snart tilda :p vi ska nog sova hos henne inatt;)



Hörs senare!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0