spotify

Heejloo!!<3
Så alla vet så har jag inte haft spotify för jag har alltid trott att det är skit svårt att skaffa men nu så fixade jag det med Klara w, sanna, rebecka, Klara f och wilma på tio min ungefär!! GÖTT!<3
Nu är jag bara med Sanna och vi gör inte så mycket :) jag bloggade inte igår för jag var med Hilma, och sen hade vi träning och efter träningen så hyrde jag och mamma en film robin hood 2 och den var grym, två och en halv timma, ganska lång men den ägde!! <3 Idag har jag varit hos min kusin, ni vet sigrid mitt kusinbarn! Så hilmla sööt! Hon grät inte en enda gång, vi fikade och hade det jättemysigt! Imorse innan vi åkte så begravde vi lakris och jag ska visa er bilder sen;) Ikväll ska jag och Tilda sova över och ha en mysig kväll:D (L)

Sees sen :)

Kommentarer
Postat av: klara

Wilma då då? :::::) puss!

2010-11-03 @ 22:49:52
URL: http://klaracecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0