inte lika glad :/

Tjenare!
Nu sitter jag in min säng och känner fortfarande smaken  av varm oboy i munnen mmm...
Imorse har jag lagt över lite låtar på min ipod och jag är glad att det finns radio så jag kan lyssna på nrj:D
Jag la precis in ett inlägg med stora mókstäver och jag skrev sjukt långt men det fick inte plats när jag hade publicerat det så nu får jag skriva om allt:(((
Aja, u kommer Johanna f, frågade om hon ville komma över en stund på facebook..
Jag hatar att jag inte får in plupparna i öronen, ingen i min familj får in dom, förstora:((
Jag har bestämt att jag ska lämna tillbaka tröjan från weekday för att den var rätt dyr och jag behöver pengar till födelsedagspresenter och julklappar.. Men jag ska önska mig den till jul eller min egen födelsedag:D
Blir nog ganska bra med det beslutet:)
Nu ska jag och Johanna ha skoj! vi hörs<3


Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0