Asså jag kan inte förklara hur glad jag är!!:D

Hejsaan alla goingar!
Idag är jag superglaaaaaaaad!! Vet ni varför?? Haha, jag har fått en ipod av min pappa idag för han kom hem från U.S.A!! Den är grön och toutch, den har inte kommit ut till Sverige än, man kan ha bilder musik mm!! Och framförallt den är skitliten, ska visa er bilder sen! Sen så har jag varit på stan med Tilda och jag köpte en tröja från weekday för ,en ring från lindex för , och en tröja från monki för , är skitglad att den 6 november blev mer lyckligare dag än vad jag trodde!!:D Bilder kommer senare!, nu är jag med Tilda och vi har köpt godis. Ikväll blir det teve, vi ska kolla på så mycket bättre!!:D hörs sen:)<3

Kramisar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0