Är jag lyckligast på jorden?

Heeeejj:DD Igår och idag är det nog den bäsat dagen i mitt liv asså! Först kom jag hem från dansen och skulle äta och så frågar mina föräldrar mig: Vilken färg gillar du mest av vitt och svart?
Jag: vadå, vad menar du..?
F: Aa man vi har bestämt att du ska få en *IPHONE*!
Såhär gick det till igår och hjälp mig lite nu, SKA JAG TA EN VIT IPHONE ELLER EN SVART??
Efter det gick jag och Hilma en prommedan uppe vid östra sjukhuset ungefär och när jag kom hem fick jag ett par solglasögon av mig brorsa:o! Och idag då, inget kulturspår så jag börjar 9.15:D:D
Skit! Håller på att explodera!



pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: tilda

J A G V I L L O C K S Å H A E N I P H O N E......!!!!!!!

2011-05-03 @ 12:37:49
URL: http://tildaholm.blogg.se/
Postat av: Alma

VIIIIIIIIIIIIIIT!!!!

2011-05-03 @ 15:25:29
Postat av: klara

Vita :D ingen annan har ju det så (; <3

2011-05-03 @ 15:35:48
URL: http://klaracecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0