You can´t just throw my love away

Hejsan allesammans!
Nu har jag inte bloggat något dom två sista dagarna men jag har inget blogghumör och inha roliga bilder. Jag kan berätta lite om idag!Jag vaknade upp kl 7.20 och åt frukost osv.., efter det gick jag trill skolan och hade svenska om jag minns rätt. Sen hade vi franska, bamba och efter det skolbio:D Vi såg tusen gånger starkare, har redan sätt den men den äger!! Efter filmen gick jag Klara och Hilma och var med i en film audiccion, haha har ingen aning hur det stavas. Vi fick bli filmade i en liten stund och säga vad vi heter osv osv, sen fick vi göra ett litet låsatssamlat och jag faila! Nu kollar jag på landskampen med brorsan, ska dra nu!

pusspuss 


Kommentarer
Postat av: sanna

hallå jag var ju också med !

2011-03-04 @ 16:54:40
URL: http://eendelavmig.blogg.se/
Postat av: tilda

coolt! är det en film, isf vilken????? :D

2011-03-04 @ 17:13:30
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0