städdag

Tjeeeena!
Nu har jag och mamma nästan städat klart mitt rum, har bara lite som ska fixas!
Aa, jag har liksom städat hela dan så jag har inte haft någon tid att blogga. Snart kommer Tilda och vi ska äta lite saft och kaka. Nu sitter jag och beundrar mitt nya fräsha rum och är inne på datan. Tilda är seeg, först så ringer jag henne och frågar om hon vill ha lite fika, tilda: jaa, jag kommer! tova: bra! 15 min senare. Tova: ringer... hej var är du? :/ tilda: jag fasta vid datan men jag kommer nu:) tova : braa!!  aa, typ så!
Igårkväll så köpte jag och tilda lite godis och kakor och efter det fastnaed vi framför ice age 2 och bortspolat.
Igår när jag var hos optikern så tog det typ en halvtimma att sätta in linserna och sen få ut dem igen, haha! Det var ju första gången och det var inte enkelt! Idag tog det 2 min att sätta i dem!!
Nu kommer Tilda!! bye bye :*


Kommentarer
Postat av: tilda

hahahahhahaaa! :DD

2011-03-06 @ 20:03:35
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0