släktträd...

Hejsan!
Nu har jag gjort ett släktträd som vi ska ha färdigt tills på Fredag. Vi ska läsa upp det i franskan, och vi ska såklart läsa det på franska också !! Jag ska börja blogga mer nu för det går lite upp oh ner med humöret och det ser man på statistiken också!! Jag vann på fias dagens blogg tävling och det är ju gött:p Nu ska jag lägga mig och läsa lite av tillsammans! De böckern är grymma, även fast jag redan har börjat så är det grym hitills!! Idag efter skolan så gick jag och brorsan ner till munkebäckstorget och köpte lite frukt och efter det har jag varit med HILMA och vi kollade på sommaren med göran och så kollade vi på nästan hela mamma mia. Jag ska ta lite foton snart men det får bli när jag har tid. Jag vet inte om jag har sagt det men i sommar ska vi troligtvis åka på Safari i Afrika!! Ska bli så hilma gött att ta massor av foton på djuk och bada m.m. Jag ska också köpa ett nytt objektiv;D, passar bra om man inte vill gå nära ett lejon ;D Vi hörs imon, kanske en snabbis på morgonen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0