yeee

Heeejj!
Idag när jag kom hem från skolan så låg det ett paket och ett brev på bordet och gissa vem det kan vara till ;)
Aaa, nått att klura på, ne men det var från min farmor som bor i Småland och det var ett jättegulligt halsband med några saker man kunde sätta på typ och det har inte varit så kul för farmorpå sistonne och inte för mig heller den del men hon har fått ta bort halva benet och nu har hon plastben och hon har haft en sjukdom i hjärtat precis eller nått sånt men hon har åkt från sjukhuset nu och det gick bra men hon är gammal!!:'(
Men det var kul att få ngt av henne !! Ikväll ska jag på träning på skatås, trots detta vädret och hostan men soo what!!  visar er bilder sen om jag hinner för jag måste göra engelskan (faaan) 
Asså vet ni vad som hä'nde imorse eller, så äckligt!! Jag hade precis ätit frukost och så fick jag hostanfall och jag hostar ganska kraftigt och plötsligt så låt hela frukosten i toan!!! :D do you get it!!?? funderar om jag ska gå på
träninngen eftersom att jag vill inte bli sämre :/ ses lite senare :D



Puuusssssifilllliiiibabbbaaaa!!!

Kommentarer
Postat av: klara

hostade du upp frukosten

? ;o

Sv: hade du enns sett usa convers-skorna innan jag la ut dom ?

svara ärligt tack :)

2011-02-01 @ 17:55:21
URL: http://klaracecilia.blogg.se/
Postat av: tilda

Vad roligt !!! kan inte du visa det? puss :*

2011-02-01 @ 19:31:19
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0