stockholm

Tjeena!
Nu sitter jag på ett hotell i Stockholm och imon blir det shopping ;) Idag har jag åkt bil i sju timmar och sen så har vi hjälpt min brorsa  att flytta in i hans nya lägenhet! Förut var vi på en resturang och åt lite italienskt och nu kollar vi på dream girls. Jag fick låna pappas dator så jag kan blogga lite. Jag ska visa er bilder när jag kommer hem för jag orkar inte lägga in bilder på pappas dator. Nästa lördag åker jag mamma Hilma och Hilmas mamma till ullared :D, ska bli skitkul!!! På måndag fyller Hilma år så jag får la säga grattis i förskått!!! :)
'tycker ni att gviding ska slås ihop med öis?? :)


puss

Kommentarer
Postat av: a n n a ss

jag har en tävling i bloggen där priset är en bloggsvarsinbjudan/länkning i menyn. kika gärna in & anmäl dig!

kram :)

2011-02-13 @ 10:08:41
URL: http://annastranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0