shoppingday!!

Nu sitter jag på hotellrummet och idag har vi shoooppat!! Ja har köpt ett två par jeans ett par från bikbok för 499:- och ett par från weekday för 60:-. Jag köpte också en tröja fast jag ska nog lämna tillbaks den och köpa en annan tröja från bikbok! Och det roligaste.... Vi skulle gå till en pub och äta lite lunch och så kom det fram två tjejer på gatan och sa att dom sökte efter modeller och så frågade dom mig om jag ville bli fotat för kläder från bikbok gina m.m. Och så kunde man vara med i reklam , fim mm! jag ska verkligen höra av mig till dom!! :D
GLÖM INTE MIN TÄVLING, DET SKULLE VARA KUL MED LITE FLER BIDRAG, OCH SÅKLART ETT VALFRITT SMYCKE FRÅN JEWELSBYJOSEFIN, MAX FÖR 80 KR! :) Det kommer bilder från stockholm imon när jag kommer hem, glömde kameran idag till stan så är lite irriterad på min själv!!
Ha en härl9ig kväll och så hörs vi senare eller imon :)

gammal bild på mig :D

Kommentarer
Postat av: tilda

Sööt!!



p.s HEj! Nu är veckans blogg avslutad! Kolla in och se om DU vann!

2011-02-13 @ 18:41:56
URL: http://tildaholm.blogg.se/
Postat av: eiralinnea

asså shieet! jag vill också ansöka! :D

2011-02-13 @ 20:55:30
URL: http://eiralinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0