morning

Tjena sömntutor!
Nu sitter jag och äter frukost med pappa och vi ska snart gå ner i källaren och kolla om det finns några  av kaspers gamla fotbollsskor som passar mig ;) Jag sk spela match imorgon och mina skor är försmå så och jag vill inte tappa båda stortånaglarna igen. Om det inte finns så ska vi åka till allum och köpa ett par nya, som vi ändå kommer göra snart. Idag blev det ingen danstävling för vi orkade inte åa till angered och så..., lite meer på dan så ska jag vara med hilma också, hennes bror fyller år idag så grattis till dig!
Middagen igår blev jättebra förutom att jag satt och väntade med maten på bordet i typ en timma för att pappa skulle komma men annars var det gott, efter det kollade vi på james bond och åt m&m :p Jag fick ett par röda converse och en conversetröja, och så fick mamma ett par vita converse fat vi ska liksom dela på dom, blev dkit glad för dom sakerna!! :D Vi hörs lite senare ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0