hos sanna

Tjena!
Nu sitter jag hos Sanna och jag vill bara saäga att tävlingen som jag har är en bildtävling och det inte var ngn som fattade!!
Jag följde med Hilma och hämtade hennes lillebror Viggo efter skolan och efter det satt vi och kollade på bamse med honom:D Efter det gick jag hem vid 17.45 ungefär och då åt jag lite middag. Nu sitter jag somsagt hos Sanna och vi ska typ chilla och titta egenom matten för vi har prov på frdag, det suger!!!!! Jag har reserverat den tredje boken av tillsammans och den måste ni läsa!  Ni fr ha det gött sålänge!! ;p



Haha, många!!!

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

allt bra med dig idag? :)

2011-02-10 @ 06:58:19
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0