Saknat bloggen!

Hejsan allesamans! Som ni tydligen har sätt så har jag ju inte bloggat på ett halv år snart och jag vet inte varför men jag har inte orkat och så men tänkte faktiskt börja blogga igen! Jag kommer byta header så småningom och göra om lite på bloggen men inte i helgen för jag är i Småland hos mina kusiner nu. Imon blir det släktträff och det ska bli kul att träffa alla kusinerna! Ska verkligen försöka upptadera då mycket som möjligt men jag vet inte bara om man kan lägga in bilder på bloggen från mobilen men om ni vet så släng in en liten kommentar bara så blir det mycket bilder och uppdatering! Puss och kram Tova!

Kommentarer
Postat av: klara

Bra att du har börjat blogga igen din skit! ;)

2011-12-04 @ 19:51:22
URL: http://klarafagberg.blogg.se/
Postat av: klara

på bloggappen kan man lägga ut bilder <3 härligt tova att du börjat blogga igen!!

2011-12-04 @ 21:24:44
URL: http://klaracecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0