plugga plugga plugga....

Nu är det plugg som gäller och inget annat! ( höhö, förmodligen datan också..)
Imon är det dags för prov då och känner mig inte så nervös , har inte pluggat så mycket men känner mig inte så osäker så det kommer nog gå bra hoppas jag! Två saker som kommer göra mig på lite bättre humör är ju för att det ligger snö utanför våra fönster och det är min födelsedag! På lunchrasten blir det snöbollskrig och jag ska fan mula alla fyror som gick på mig idag, hahah 5 mot 1 inget fairplay! Aja plugg och lite tjuvtitt efter presenter står på tur såå hadegöttt!


//foto:jag//
Asså issa jag döör! så vacker är du , helt obeskrivligt!
 länk till issas blogg:
www.isabellekallstrom.blogg.se

Kommentarer
Postat av: issa din älskling

hahhaa åh..

jag är jätte ful.. :(

älskling du är finast!!

tova jag älskar dig mitt hjärta"

<3

2011-12-08 @ 15:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0