julklappar, födelsedagspresenter m.m.

Heyyy!
Nu kommer det bilder från ↑

Orkade inte leta efter alla så det är några som jag har glömt :)


från monki, köpte själv!


christina aguilera parfym & kräm fick jag av kasper och Adam och black vanilla fick jag av tilda!

fick detta ursnygga halsbandet av tilda också + ett läppbalsam!

två tröjor från mammi och pappi!

köpte ett linne från monki i förrgår. det är uringat i ryggen! :)

önskade mig pingisrack och bollar bara för att det är kul, hihi :D

fick en gitarr i julklapp men jag ville byta så det blev denna, fick en gitarrväska på köpet och så köpte jag ett band till gitarren. fick ett capo av kasper i julklapp också! :)

fick ett jättefint julkort hem på posten också från wilma! Tack!:D

fick en tjocktröja i julklapp av M&P !

en söt pyamas från M&P :*

köpte ett bällte igår :)

köpte ett par jeans från weekday, sanna och jag köpte likadana! vi stod typ i samma omklädningsrum i minst en timma hahahh:D

mormor har skrivit en bok om sin barndom från lysekil! stolt över dig mormor ♥

två sport-bhar hahaha!!

köpte lite borstar och puder igår !

ett fint armband från klara! :D

en liten bild på mig bara , hihi^^

fick en jättesnygg ögonskugga från Adam !

två kajaler från wilma, sanna, klara och johanna! plus massor av andra saker som var jättefina!

detta snygga skalet fick jag också av dem!:D

och tillslut ett naglack som jag köpte i förrgår!



Sen så fick jag 500:- för att shoppa med till mellanrean!
300:- från min morbror
fick en jättegod bodylotion från siri!:D
jättegoda krämer från hilma!

Jag glömde nog lite saker men orkade inte leta efter allt!
Hoppas ni kommer ha det bra dem här två veckorna som jag är borta! kommer sakna sverige sjukt mycket:(

hadetbra, pussssssssss!!!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0